Sidor

fredag 7 maj 2010

Photobooth

Jag har fått en favoritfrisyr, nämligen flätan!


Har haft lite av en bloggtorka, mina småsyskon ska komma imorgon. Dem brukar föra med sig en massa roligt så jag kanske har mer att berätta imorgon. Jag har en massa att göra imorgon och på lördag, dem ska få följa med mig på en shoppingrunda (presentshopping) då min kusin fyller år på lördag. Sen bli det fest på lördag hos kusinen och det är bra att det är en fullspäckad helg då min baby har åkt på road trip med sina homeboys hehehe... Han kommer hem igen på söndag kväll, så jag har tur att jag har en sån bra lillsyster som kan passa min bebis på lördagkväll. Sen kommer kusinen med mig vinglandes hem efter festligheterna på lördag. Ser fram emot söndagen så vi alla sitter ute och njuter av en god Pizza! (vad hände med beach 2010?)

Nu måste jag soooovaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!