Sidor

måndag 3 maj 2010

3 Maj en dag närmare mitt mål

Jag har ett hemligt mål, eller så hemligt är det inte för mina närmaste vet men det behåller jag för mig själv förrän jag nått den :)

Men visst kan man ibland motivera sig och tro på sig lite mer om man har något att kämpa för?

Dagens 3 Maj 2010

byxa h&m trend (ny), tröja- Lindex (rea, ny), väska- Gina Tricot, nagellack- H&M, jacka gammal divided.

Presenter
Glömde berätta att jag fick något fint av min baby, ett par urfina skor! Jag ville ju ha dom från Scorette och han fixade dom åt mig! Är hur nöjd som helst, testade dom nyss hemma och inser att dom är rätt fina till allt :) Men jag har fortfarande för ont i ankeln för att våga mig ut med dom på.


Vet ni? Vi har kommit till någon fas av vårkärlek i vårat förhållande, det är som på nytt. Pirr i magen har jag fått dessutom, efter 2,5 år så kommer den känslan fram! Kan iförsig bero på mitt mål? hehehe
Jag skattar mig lycklig över att jag har honom, att vi tycker att den andra personen bara blir vackrare/snyggare för varje år som går och att jag har en vän i honom. Allt är inte en dans på rosor men det är värt det för att vakna upp bredvid honom och se hur min lilla familj ligger och sover hos oss....( ja förlåt, nu ska jag sluta skriva om min pojkvän, om det är någon tröst så gör vi vardagliga saker också som att tjafsa om vem som ska plocka ur diskmaskinen också ;) )

Nu ska jag jobba lite sen blir det hundhagen med min pruttskrutt :)

1 kommentar:

  1. hej söt!
    har jag missat nåt eller har du berättat för mig om vad det är för mål du pratar om? :) puss!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!