Sidor

tisdag 4 maj 2010

Förlika mig med låga skor...

Eftersom jag är ganska kort så tycker jag att det gör sig så snyggt när jag har på mig mina höga skor. Killar verkar inte förstå skillnaden men jag säger bara: hållningen! Benen!

Men nu när jag stukat foten måste jag förlika mig med att mina fossingar kanske inte kan gå med höga skor på ett tag. Min fot gav med sig idag med, den bara vek sig igen. Jag stod i skogen med min vovve bredvid mig när jag började storgråta som ett litet barn. Det vart nästan den där hickan som barn kan få efter gråtanfallet. Min stackars björn vart orolig och gnydde när jag grät, men jag förklara (efter att jag samlat mig) att det inte alls var hans fel utan dumma foten som inte ville gå som jag ville. Han är fortfarande sjukt kelig och vill kolla till mig hela tiden och det känns ju tryggt att han har koll på mig :)

Men nu måste jag spana in snygga låga skor, nackdelen är ju att jag kommer få amputera mina tår när jag blir ihjältrampad på tårna av sylvassa klackar ute (SNÄLLA GUD GÖR SÅ ATT JAG ÄR HEL TILL GOTLAND). Tipsa gärna!

ps! hittade några snyggingar som jag visar imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!