Sidor

tisdag 11 maj 2010

2010 Maj den 11:e

Åh vilken underbar dag! Har ont som attans i min fot men det är en smärta som jag börjat lära mig att hantera. En konstant påminnelse om att jag lever...typ?

Idag önskar jag att vi hade en plätt som vi kunde grilla på, men en stor altan att sola på är inte heller så pjåkig. Speciellt inte när man fick njuta av en lyxfrukost med smoothie, avocado och skinkmackor och en stor kaffelatte *kurr i magen*. Det var MUMS! Nu är jag dödshungrig men jag sitter och väntar på min baby som ska komma hem från träningen, men jag vet inte hur mycket mer jag kan hålla mig om jag ska vara ärlig. :)

Idag fick man träffa bästisen med dockan, vi fikade och jag skrattade så att det tårades om ögonen. Älskar mina stunder med dem bästa tjejerna, hoppas vi alltid är nära vänner...så att när jag är 55 år så kan jag starta ett litet kafé med min Nasse och skämta och torka mina skrynkliga ögonvrån.. speciellt om dockan fortsätter att komma med roliga kommentarer..hink hink!! hehehe

Nu får ni en dagens!


skjorta- gina t, linne- gammal, shorts & halsband- H&M, jacka- gammal divided (lånad av kusinen)


Mina kinder svider lite från dagens solande, men det är ett litet pris att betala för några fräknar rikare och mer d-vitamin i kroppen :)



Till detta hade jag mina splitternya vita tygskor från H&M, dem är helt underbara! Känns som att gå på moln, vill ha ett par i svart också :) Är inte så förtjust i kritvita skor så jag ser fram emot den dagen den är lite grusfärgade, önskar det fanns en strand att gå på här i närheten. Hur är ni med sånt? Gillar ni ny-vita skor eller är ni som jag som helst skiter ner dem så fort tillfället ges?

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!