Sidor

måndag 10 maj 2010

Vilken helg!

Jag hade så himla skoj den här helgen, först kom mina fina småsyskon över och vi spenderade stor del utav den med att bara mysa. Vi gick ut med chewie ett par gånger och lagade en massa mat! Jag vet inte varför men det verkar som om dem bara äter hela tiden, fast det är bra. Får bra matvanor då, inte glömma frukosten, lunchen, mellanmålet och middagen (sen är det en liten fika) men vart tar allt vägen? Dem är ju så små!!

I lördags fick jag skjuts hem till min fina kusin som fyllde år och skulle ha en liten förfest innan vi skaka rumpa resten av kvällen. Kan meddela att det vart lyckat! Vi dansade fram till kvart i fem på morgonen! VI!!! .... jag som brukar gäspa runt Ett, dansade vidare in till morgonen. Vi kom hem med första pendeln hem, så vi slängde ner oss i sängen vid sex på morgonen. Tror det var det unga sällskapet som fick oss att piggna till (han fick dessvärre en del gäspningar). Jag hade så himla skoj med dockan, kusinen och med.....ehm.. vi kallar honom för M så länge :)

Nu ska jag krama om min baby som kommit hem från en väldigt lång tre dagars resa med sina killkompisar. Fast vi börjar redan se fram emot nästa utgång, kanske blir det en kryssning snart också? Svennebanan svennebaaanaaan :)

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!