Sidor

söndag 2 maj 2010

1:a Maj middag med tapas!

Igår hade jag och min Baby planerat en "Date Night" och skulle käka på en tapas restaurang. Men när vi väl skulle boka bord så insåg vi att det vore mycket mysigare om några fler kunde följa med. Så vi spontan ringde några innan vi var tvungna att boka. Det visade sig vara en utmärkt plan och vi hade det mycket trevligt! Tackar så mycket för skratt, gott sällskap och en trevlig kväll allesammans!
1 Maj outfit


Kavaj- Monki, Linne- H&M (ny), cykelbyxor- gina tricot (ny), bustier- Lindex och gamla strumpbyxor.
(ni får ursäkta den fula minen, jag var koncentrerad på att få med kläderna att jag glömde ansiktet! hahaha)

Nu ska jag iväg till kalas, en liten tjej som fyller år. Tonåring tror jag hon blir idag :)

Vi hörs lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!