Sidor

lördag 29 maj 2010

Tiden bara flyger förbi

Ja, jag har skjutit upp bloggandet. Känns inte som om jag haft tid, har definitivt inte haft motivering till att fota kläder man använder och känner mig allmänt trött hela tiden. Snart borde energin komma tillbaka till mig :) På söndag ska vi på visning, jag håller tummar och tår för att vi blir kära i den och budar. Det vore så himla skönt att ha en egen lya, den ligger inte i där vi bor nu utan en liten bit ifrån. Men bara en liten, tillräckligt för att det inte ska vara långt för mig att hälsa på min fina Nasse och hennes bebisar.

Det finns som mycket som snurrar runt i mitt huvud, många beslut och förändringar som sker i den här åldern. Jag trodde att förändringarna var för det mesta runt 16-20 men icke! Nu är man ju "vuxen" och då kommer man på sig att tänka på saker som inte fanns på kartan innan. Läskigt men någon gång måste man släppa sargen :) VÅGA!

En outfit jag haft i veckan:


Jag har gått igenom garderoben och har lagt undan höst/vinter kläderna, nu är det dags att plocka fram vår/sommar kläder.

I onsdags var min kusin här, skrattade en massa och hade det allmänt.....Jättekul! Fick också av en slump få krama fina dockan inne på gallerian runt hörnet- saknat henne som fan. Imorrn kommer min fina kusin över igen, vi ska dricka vin och somna lulliga. Känns som en bra bas inför husvisning? ;) Det jag saknar mest av allt ska jag få göra på måndag, för då ska mitt tjejgäng samlas. Äntligen!!! Fast innan det så ska jag fira min älskade mor på söndag, då får jag krama om mina små änglar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!