Sidor

fredag 7 maj 2010

Gäspningar avlöser varandra

Jag kunde såklart inte somna igår, måste vara ovanan av att sova själv i en gigantisk säng. Som tur var så småsnarkar vovven lite så det vaggade mitt tillslut till sömns vid halv fyra inatt. Småsyskonen kom vid halv nio och så fort dem sagt hej till mig sa jag godnatt igen :D *dålig syrra* Dem har vilat lite och nu tittar dem på tv, ska snart ut till hundparken men har lite jobbmail att svara på och förhoppningsvis ett samtal som ger ett klartecken.



Nu ligger Chewie och sover igen, han gäspar så gäspar jag och lillan ligger utslagen på soffan medan småttingarna kollar på tv. Idag ska vi gå och handla tillsammans, vi ska köpa hem god mat och godis. Sen ska vi ha en mysdag tillsammans!



Over and out :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!