Sidor

fredag 30 april 2010

Importerade saker :)

Först vill jag säga att jag har fotat sakerna jag shoppade men har inte orkar justera bilderna ännu, det ska ske men inte eller troligtvis inte idag :)

Idag ska vi åka till min mor (åh så glad jag är över det) och äta middag, sen ska vi alla gå och se brasan med vovven :) Ja, vi lever la vida loca jag och min baby, festar hårt och mycket lite mystid hahahaha....

Det jag ville berätta var att jag fick hem lite fina saker från NY när min babys föräldrar var där. Dom var snälla nog att köpa med sig en Ipad till oss men även smink till mig som jag vet är otroligt dyrt i Sverige.


Sephora!
Där hittade dom båda sakerna jag bad om och det var....

Tada!...

Smink- bareMinerals & YSL Mascara Volume (underbar)

Vilken skillnad det är i pris mellan USA och Sverige!

Nä nu måste jag fixa mig iordning :)

Hörs imorrn!

PS! Var och hälsa på min finaste nasse och hennes tvillingar idag, åh vilka fina bebisar och vad man är lycklig nu! Det gav mig en sån frid i hjärtat dom två små liven, dom tog mitt hjärta med storm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!