Sidor

måndag 19 april 2010

Väntar 1 Månad och 1 Dag...

Ja tydligen så släpps inte kläderna förrän då. Iförsig så har jag då 1 månad och 1 dag på mig att bli mer fit! (proppade precis i mig Polly)

Men dessa saker är jag på jakt efter..

Fashion Against Aids


Långklänning utan bara axlar- i like very mucho


den här är så himla fin, men min hals är för kort för den. Men ett tips! ( typ Porslinsdockan skulle se faaab ut i den )


Hur fina som helt! Funkar till...allt?

Den här vill jag att min baby ska ha (och som jag ska låna)


Mysig tröja att ha när vi går hand i hand i solnedgången med vår lilla Chewie skuttandes med oss.. (irl, erik är svettig, jag är pms:ig och Chewie drar i kopplet då han fått vittring på något hehehe)

och den allra viktigaste är....



Den är det viktigaste! Så alla ni H&M:are se till att lägga undan en åt mig! Jag vill ha! PLZ PLZ

Men nu ska jag vänta....1 Månad och 1 Dag....

1 kommentar:

Tack för kommentaren!