Sidor

onsdag 28 april 2010

En dagens...



Kavajblus- Monki, svart topp- gammal, byxor- Nya H&M Trend och Halsband- H&M, glasögon - Oscar Magnuson


Idag var jag på bio med mina kära vänner plus lillsyster. Vi såg "En Galen Natt", den vart riktigt kul! Fast jag tror att jag och min lillsyster skrattade både högst och mest under hela filmen. Vi hetsåt även innan på Pizza Hut, det var bara att tugga i sig en dyr pizza på 20min hehe...

Imorgon ska jag shoppa inför Minoutfit festen, vill hitta något fint att ha på mig. Tycker aldrig att det finns något fint i min garderob - konstigt nog. Men denna gång ska jag hitta något jag tycker är fint, men jag slår vad att jag kommer leta och leta och inte hitta något! Men jag håller tummarna! Imorgon ska vi även hälsa på min fina Nina som blivit tvillingmamma :) ( och nu måste jag deklarera innan jag glömmer! Hur kan jag skjuta upp det så mycket??)

Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!