Sidor

onsdag 28 april 2010

Shoppingtur med stort S!

Idag var en sån dag som man skynda sig överallt, jag skynda mig upp ur sängen för att skynda mig ut med Chewie (såklart så trampa jag lite fel med foten så det var bara att sätta sig ner på marken och gråta en skvätt innan Chewie peppade mig), jag förlora en massa tid på att trampa fel och att halta hem men så skynda jag mig till pendeln. Väl framme i stan så träffade jag min fina kusin, vi skulle shoppa idag. Imorgon ska vi på minoutfit festen (ska någon mer dit?) och ville vara fina där. Men såklart så finns det inget som lockar i festklädesväg. Det blev bara kläder som jag kan använda till vardags, det kostade mig inget att shoppa då jag hade massa presentkort och det gjorde det mycket enklare att lägga på saker i shoppingkassen. Köpte även lite på Gina Tricot ( inga festkläder där heller), sen skulle vi skynda oss till Danderyd men så visade det sig att vi inte kunde matcha tiderna med Ninas besökstider så jag ska försöka ta mig dit en annan dag. När jag väl skynda mig hem igen så var det att få ut chewie (E som skulle vara ute och träna låg och sov..konstigt för han har bra tider numera) så då rodda jag ihop det hela med att jag handla mat och E gick ut med chewie :)

Nu sitter jag här mätt och belåten, njuter av att vara hemma och vilar min stackars lilla fot. Det bästa med dagen (förutom att jag gjorde en massa kap) var att jag och kusinen fick sitta och verkligen prata. Det känns som om det var en evighet sen vi satte oss ner och bara prata om livet och hur vi ser på oss själv. Det var mycket skratt och jag uppskattar verkligen dom stunderna!

Nu ska jag vila lite och sen ska jag fota mina kläder, så får ni säga vad ni tycker! :)

Nu ska jag kolla nya Glee i min sköna soffa och hoppas på att jag inte somnar i den ;)

1 kommentar:

  1. Tack själv! Du anar inte hur mkt jag har saknat dom stunderna, att kunna prata om allt och inget.
    Te amo always.

    Puss!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!