Sidor

lördag 3 april 2010

Åh vilken jobbig dag!

Jag har inte haft en bra dag hitills!!! Är svintrött och har bara haft folk i butiken som jag tror inte har fått något påskägg. Det börja med att Tyra var här, hon var trevlig såklart men stressad och när jag försökte öppna Ray-Ban stället så funkade ingen nyckel :) Sen så var det en present till hennes kille så då skulle JAG slå in presenten...HA HA HA. Jag slår aldrig in presenter - jag virar in i papper och ett ton tejp. Om jag slår in så måste det vara i en kartong, då kan jag lyckas. Men vi hade inga kartonger, inge inslagspapper och hon hade BRÅTTOM! Som tur var så gick hon och handla, jag tiggde papper från butiken bredvid och hon fick den inslagen (hoppas hon inte skryter om mina inslagsningskills på sin blogg!) Sen kom strömmen med människor, jag som trodde man firade påsk idag? Sen har det varit för mycket folk för en ensam person att klara av, har knappt fått träffa min kollega då hon suttit i rummet hela dagen men sist och inte minst så kommer kunden från HELL :) Han var otrevlig, arrogant och ovälkommen!! Ska inte säga mer än så, men jag försökte hålla mig och jag önskade honom ändå en Glad Påsk (att det sas med ironi är en annan sak). Nu längtar jag hem till min mamma, hennes goda mat och mina små änglars kramar. Det kommer bli en tidig kväll för jag är redan sömnig :)

Något positivt då? hm..... Har precis fått i mig min första klunk kaffe! Jag ska nog sitta i styrelsen för ett nytt aktiebolag och vi funderar på att utöka kundkretsen. Nackdelen är att jag inte kan fortsätta jobba här då, fördelen är att jag slipper dumma kunder ;)

PS! Jag önskar att jag sagt att Tyra är en otroligt duktig och ambitiös ung tjej och att hon och Blondinbella är bra förebilder

Nu har jag skrivit av mig, mår mycket bättre. Nu är det bara att blicka framåt, solen skiner! Sommaren är äntligen på väg till oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!