Sidor

torsdag 22 april 2010

Halsband från Indiska

Indiska kan lätt komma i skymundan för mig, har ingen i närheten och när jag väl tar mig till stan så vill jag hinna med butikerna som är prio. Men nu ser jag att jag måste göra det till en vana att ta mig dit, för dom gör ju otroligt fina grejer! På sommaren är jag ett fan men på vintern är jag mindre konsumentvänlig.

Kyser Neckles Från Indiska
KYSER necklace
129 kronor :)

En av mina närmaste och äldsta vänner har precis fött sina tvillingpojkar, har inte fått höra något från henne ännu så jag hoppas allt står bra till med henne. Det är min första vän från min nära kompiskrets som fått barn, stort! Vi har diskuterat en fin babypresent, men hon ska också få något, för hur stark är man inte som kvinna som orkar bära bebisar för att sedan föda dom? Man måste ju få något för det också! ;)


3 kommentarer:

  1. såå fantastiskt att nina är mamma nu! :D jag är så nyfiken på bebisarna! hoppas hoppas hon och dom mår bra även om det blev lite tidigare än tänkt. ser fram emot när vi kan få hälsa på och ge presenter :) kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst blir man nyfiken? Tänk dig en dag får vi hålla dem små knyten och lukta på deras små huvuden...och titta på deras små fingrar och tår!!

    Ja presenter ska man komma med! Ska vi försöka hitta något fint snart? PUSS

    SvaraRadera
  3. Ja, vi får gå å titta ut nåt fint ihop snart! :) jag såg iaf att Nicklas skrivit på fejjan igår att pojkarna å mamma deras mår bra så det var skönt att höra! :) puss

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!