Sidor

onsdag 14 april 2010

Tillbaka- lite ynklig men..

jag kommer bli bättre! Har stukat foten och det REJÄLT! Inatt dunkade min fot så mycket att jag inte kunde somna. Men snart kan jag gå utan kryckor- men jag vet inte när jag kommer kunna börja träna. Det är en av orsakerna till varför jag inte orkar blogga - jag har nämligen tyckt sååå himla mycket synd om mig. Inlåst och begränsad till hemmets väggar har fått mitt humör att slokna. Men nu ska jag ta upp mig ur "så synd om mig"- träsket och njuta av att våren kommit och solen skiner, fåglarna kvittrar (jo dem kvittrar redan vid halv fem...fågelbo 50cm från vårat sovrumsfönster) och att jag kommer bli bra!

Är så van att ta hand om mig själv bara, känns jobbigt att man måste be sin sambo om allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!