Sidor

torsdag 8 april 2010

Basic wear!


basic klänning- h&m (ny), allt annat gammalt :) (Min solisar mörknar i solen)

Idag då? Inte den bästa dagen men inte alls pjåkig alls :) Man får blicka framåt helt enkelt, så blir det bra tillslut! :) Har blivit beroende av Ugly Betty, följer dom amerikanska avsnitten och OOoohh det är så spännande! Om jag inte tipsat om detta tidigare så gör jag det nu, streama bra serier här.

Imorgon är jag ledig, ska räkna ihop mina timmar och fakturera lite. Sen blir det en uppstyrning utav vår hemsida, den ska vara uppdaterad! (hur kommer det sig att man kan tjata på andra om det men när det kommer till ens egna hemsida så fallerar den?) Sen blir det lite häng hos min syster, vi ska dricka lite vin och kanske ta oss ut i stan annars blir det en rejäl fest på lördag också. Jag är en riktig mes annars och festar absolut inte Flera dagar i raken men nu ska jag slå på stort, det kommer att ta år att återhämta mig. Det kommer bli "Helgen 2010" att minnas, haha!

Nä nu ska jag mysa med min baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!