Sidor

fredag 23 april 2010

Fredag!

Även om jag jobbar hemifrån för det mesta så uppskattar jag fredagar otroligt mycket, för oftast är mina vänner lediga då också. Idag är ännu mer kul då vi ska åka och träffa en annan Eurasier ägarinna, hon har en fin tik vid namn Nea. Jag hoppas det är kärlek mellan Chewie och henne så att han kan få en till kompis. Just ja, vi får inte glömma det perfekta fredagsvädret!



Har suttit ute i balkongen nu och njutet av vädret, min älskling sa att det är viktigt att sitta ute och få i sig vitaminer som solen utstrålar och det tar jag fasta på! Är ju trots allt inte skapad för svenska vädret så jag måste ta igen lite D- vitamin :) Säkert därför jag blir sjuk hela tiden?

Nu ska jag försöka hitta något fint till nasse och hennes tvillingar, ett stort och fint paket från hennes tjejer ska dom få. Om du läser detta så ska du veta att vi älskar dig en massa och hoppas du mår super! ( detta betyder egentligen: RING MIG FÖR SJUTTON *orolig* )

Hörs mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!