Sidor

tisdag 6 april 2010

Njöt av vädret idag!

Tack o lov att det blev sol idag, jag behövde det! Idag var min Baby uppe före mig och fixade en god frukost medan jag sov. Vaknade av att han ledde mig till bordet där allt var framdukat och serverat - lyx! Fick gå och lägga mig igen och sov tills kroppen tröttnat på sömn, sen blev det en promenad med Chewie. Vi fick på oss solbrillorna och njöt av värmen, Chewie njöt av sällskapet :) Nu börjar en bra vecka för mig, jag känner det i kroppen. Hade inge bra påskhelg då allt bara krockade och andra mådde dåligt, nu kanske den oturen säger hejdå :)

Idag ska jag äntligen få träna igen, Danceaerobics men innan ska jag få träffa två sötnosar, saknar den fjärde medlemmen men hon kommer till stockholm när hon har kryat på sig :)

ps! Min beställning från H&M har kommit nu, hoppas allt är lika fint som på bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!