Sidor

söndag 14 oktober 2012

Vecka 42

Nästa vecka är det vecka 42, jag har insett att jag inte kommer nå mitt mål fram till 29års dagen men aja, man får ta lite misslyckande och låta det sporra en lite mer för resten av året.




Har varit sjuk i 2 veckor, haft problem med huvudvärk from hell till och från (ska kolla upp det!) och varit allmänt hösttrött...så kosten har inte varit optimal och träningen fick lida pga sjukdom men nu kommer en ny vecka och fan vad jag ska träna! (Inte bli sjuk...inte bli sjuuuk!)

Träningsplaner:

Mån: Danceaerobics (kan inte gå på dubbelpass, jobbar till sent)
Tis: Deadball
Ons: Vila
Tors: Deadball
Fre: Bodypump
Lör & Sön: Vila alt besöka gymmet en gång för att göra rumpövningar...hmmm

Tur att det finns något som peppar mig, idag sa jag nämligen hejdå till min lilla prins. Mitt hjärta går sönder varje gång jag måste säga hejdå till storasyster och Zackarias. Fy vilken hjärtesorg, vill typ gråta nu när jag skriver. Om 4 veckor får jag lukta på hans mjuka kind, skratta med honom, bära och krama honom. Om 4 veckor får jag umgås med syrran igen, då kan vi skoja och skämta med varandra, stötta varandra och lätta hjärtat lite. Saknar dom redan! <3 br="br">

2 kommentarer:

Tack för kommentaren!