Sidor

söndag 14 oktober 2012

hallen

Fick veta något förra veckan som jag fortfarande inte kan greppa, har haft tankar om den nyheten och det har liksom påverkat mig varje dag. Inte så att jag går runt och tänker på det hela tiden, mer undermedvetet men det känns. Jag har lagt lock på det meeen det typ kokar över varje dag en liten stund, sen håller jag det under kontroll. Jag tänkte att det får jag ta och analysera ordentligt när jag har tiden, just nu är det för mycket som kommer i vägen för analysen. Vågar inte riktigt uppleva det till hundra procent, men den dagen kommer :)

Nu till hallen! Min stil inom inredning har gått rätt mycket åt det lantliga, det började med att jag gillade lantliga kök och har eskalerat till hallen och vardagsrummet och ja alla rum? Däremot gillar jag fortfarande mörka möbler i sovrummet! Fast jag skulle vilja ha mörkare trägolv alt vitt golv i sovrummet. Men det är nog bäst att inte ha vitt golv då jag har vovvar som sover på golvet:D (fast nu kollar jag på bean bags för hundarna, tycker inte om hur det låter när dom ska ställa sig upp).

Space stripe silver- Rusta Tapet

rusta- 169:-
Tycker den här såg rätt fräsch och snygg ut! 


Byrå Strömstad

rusta -699:-
Behöver mer förvaring nere i hallen, allt ligger just nu huller om buller.

Väggpanel- Combi


från mio.se

Ännu en smart funktion för hyllor (hundkoppel, hundhandduk, skoputsmedel osv) och för att kunna hänga upp



allt från Mio.se
Tillbehör att hänga på väggpanelen, måste kolla närmare på krokarna, vill kunna hänga upp nycklar på dom nämligen. Annars får jag leta efter ett nyckelskåp också...är lite sugen på en från Jula. Enkel men fyller sin funktion! Ska visa er...

Trappskydd- måla trappan!


Så här vill jag ha golvet, trappan och trappskyddet. GE MIG NU!


2 kommentarer:

  1. Vad händer?? Inte undanhålla nåt bara för att jag är bortrest. Är så nyfiken! Kram, saknar dig.

    SvaraRadera
  2. åhhh hoppas ni fixar det såhär i hallen. Kan se det framför mig hur fint det skulle bli :) Hejja Rusta hehe ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!