Sidor

fredag 19 oktober 2012

1 vecka kvar...

Hej bloggen, sorry för dålig uppdatering men mitt liv har varit så himla stressigt. Har mycket på jobbet, kommit hem väldigt sent (stänger butiken varje dag denna vecka) och utmattad efter en mycket fartfylld dag och efter träning så vet jag inte vad jag heter längre. Tyvärr verkar min rygg säga ifrån också (ålderkrämpor?!?) så det blir nog att ta sig till kiropraktorn på måndag. Well well det var nog med tråkigheter. :)

Eftersom min bästaste vän är i Thailand så ska jag försöka berätta vad som hänt sen sist utan att tråka ut er alldeles för mycket :)
 

 

Looper - 5/5

I måndags körde jag DanceAerobics igen efter 3 missade lektioner och som tur var så var det mycket som jag kände igen. Lillan hakade på det passet också, hon var grym! :) Vi gick därifrån med stort leende, som vanligt :) I onsdags träffade jag mina bästisar (minus en), vi gick och såg Looper. Alltså jag tror alla vi blev imponerade av filmen. Den var verkligen mindblowing good! Jag är grymt imponerad på hur dom har lyckats hålla tempot, man tappade aldrig intresset! Jag vill se den igen! :) Ska gå och se den snart med E, ska nog bjuda honom på American Steakhouse innan bio också hehe (internt skämt) Det var inte så mycket action, typ smart action/sci fi dramisch aktig? Svårt att ge den en kategori, men gillar man Inception så kommer man digga den här!

Jag har blivit påmind ett par gånger om min födelsedag nästa vecka, jag har iaf bestämt att jag ska fira mig själv genom att klippa och färga håret! (hej lugg!) Hurra för mig då haha, hur jag ska fira med vänner har jag verkligen ingen aning om! Vill gärna ha folk över hos mig men samtidigt...vore skönt bara att vara med mina tjejkompisar men kusinen kommer nog inte hem förrän på natten eller dagen efter. Jag ska egentligen jobba fredagen också men jag har ansökt om ledighet, skulle vilja dricka drinkar men ska ut kvällen därpå för att fira N's fästmans 30års dag. 2 kvällar på raken var jag förbi för kanske 5 år sen, fan vad gammal och tråkig man är!  På söndag ska jag iaf bli firad av släkten, det ska verkligen bli mysigt! Ska börja nästa vecka med bakandet så att jag slipper stressa på söndagen.

Idag är jag ensam hemma, det är ganska mysigt. Jag gör det alla varmblodiga latinakvinnor gör som blivit upplärda av sina mödrar....nämligen tvätten! haha, nu kan jag städa i fred! WOOHOOO, det är en tvätt som är i torktumlaren medan en tvättas..aah ljuvlig musik i mina öron :) Sen ska jag faktisk unna mig, har tex ätit hamburgare till middag! Det blir en långdusch sen inpackning (nytt från Kerastase) och sen mys framför tv! Men nu ska jag ut med vovvar, som förövrigt är mycket missnöjda med denna vecka. Det har regnat hela veckan, vaknar av att det regnar, somnar till ljudet av regn, går hem i regnet. Hundarna hatar regn men verkar motvilligt ge med sig, dom måste ju ut! Men då blir det runt lilla kvarteret, inge kul det heller! Kan inte sluta regna nu så att jag kan övertyga dom att gå en lång promenad med mig och sen vara glad och inte så här. Griniga och överenergiska hemma. Blä för det :)

Vi hörs snart igen, jag ska visa er vad jag köpt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!