Sidor

torsdag 4 oktober 2012

leoprint

Ja som ni vet lever det en riktig lite extravagant tant inom mig, jag lovar att den dagen jag fyller 60 så kommer jag bara att gå i fake pälsjackor, leoprint i skor, handskar och väskor och en massa bling bling på mina glasögon. lång page frisyr , använda kjolar som går till knäna och tweed kavajer!

well fram tills dess så får jag hålla mig med detaljer i leoprint hehe, så jag har iaf köpt ett par ursnygga klackar! Nackdelen är att dom är förstora, men storleken mindre var för små så jag ska köpa ett inlägg till mina skor så att dom blir lite mindre helt enkelt!


Divided - Leoklackar skor





4 kommentarer:

  1. hehe, du vet att det finns Nike skor med leoprint? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag har nu bett lellan kolla efter sådana i Bangkok, i WANTS THEM! GIVES THEM TO MEEEEEEE!!

      Radera
  2. Så snygga, älskar leoprint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Jag är helt galen i leoprint, måste som sagt behärska mig lite haha :D

      Radera

Tack för kommentaren!