Sidor

torsdag 11 oktober 2012

Opepp

Har varit borta från gymmet i nästan 2 veckor pga sjukdomar och så har jag varit bortrest så idag är första dagen som jag faktisk kan träna.....men jag vill bara krypa ner i sängen och skita i det! Blä, bara efter några dagar så börjar motivationen att tryta wtf?!?


Det ovan här skrev jag imorse, bokade av mig...gick på promenad med vovvarna och ångrade mig. Så jag packade väskan och körde 45 min hård bålträning, 15 min powerwalk dit och 15 min powerwalk hem. Nu svettig och glad! Ibland känns det som om man vunnit något när man kämpar emot sig själv. Det finns verkligen ingen värre bov än en själv, ingen annan kan få mig att inte träna än mig själv...jobbigt tidvis men kul när man övervinner det!

Nä nu måste jag duscha, sen lunch sen till jobbet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!