Sidor

torsdag 11 oktober 2012

11 oktober

idag är det torsdag och det innebär för denna vecka...långheeeelg!!!!! AAHHHHH, ledig imorgon till måndag så det är som det stora andetaget innan jag ska dyka in i en jobb vecka som heter duga! Jobbar 6/ 7 dagar nästa vecka men äh, jag är van! ;)

Dagens
 läpparna- penna-frosted berry & läppstift- havanna glossy, kofta- Gina tricot (ny!), t-shirt - oldie, jeans- Weekday, glasögon - oscar magnuson



Annars då? Trött som attans, dags att laga mat och sen ut med vovvar! Men det stoppar mig inte från inredningsplaner för hallen, det ska tapetseras och möbleras om, sen så ska en vägg vid trappen få en fondvägg i mörkfärg, frågan är bara vilken färg? Vill även slipa trappan och måla i vit el grått och skaffa sådana trapp/halkskydd. *drömmer mig bort*

Ska visa er lite senare hur jag hade tänkt mig på ett ungefär, hoppas ni tycker sånt är kul?

1 kommentar:

  1. åhhh det skulle bli super fint att ha så i hallen/trappan. DO IT! :) Man vill alltid "bona" hemma på hösten! Bio dags snart? Också ett höst måste :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!