Sidor

söndag 7 oktober 2012

Önskelista - födelsedag

Då närmar sig min födelsedag med Stormsteg! *buhu* Snart är man 30 minus 1 år och innan man vet om det är man förbi klimakteriet.... jaja, nu ska jag inte börja planera min begravning utan ta en dag i tagen ;) hehe

Önskelista var det! 
Fick nämligen ett fint litet sms av Nasse som ville veta vad som önskades så here it goes (varning: listan kan komma att fyllas på ju närmare födelsedagen kommer!)


finns hos Fairings

Vaniljprotein - behövs en "neutral" smak ibland och då känns den här lockande. Iaf om man ska baka proteinpannkakor el dylikt. Annars funkar en annan vanilj, med den måste vara god! (Har gammaldags vanilj hemma men den är godast att dricka och för typ söt för annat?)

Sour apple låter göttigt

 BCAA: Trött på att ha ont i kroppen hela tiden, ge mig BCAA som jag kan dricka under passet (måste vara gott!).

199:- bild från ginatricot

vill ha i stl M


Tröjan från Gina Tricot har jag i vitt och det är min nya favvis, vill då ha en likadan i andra färger då jag är helt kär! Tröjan heter Dorothy knitted Sweater och kostar 199:-


finns på adlibris bl a!
 Bok. Har blivit fast för den här författaren, vet att den bara finns i engelska but I don't care! I'll read it in english, cuz I love the authors way of writing! Om den finns i pocket på engelska vore det att föredra!

Lindex Shop Online - Tote bag
Tote Bag 299:-


Lindex Shop Online - Fuskpälskappa
fuskpälsjacka i stl M , 699:- från lindex

Lindex Shop Online - Kjol
kjol 249:- i M Lindex

Lindex: Hittat denna snygga väska, kjol och jacka där. Har inte testat jackan ännu, tänkte göra det i veckan men blev helt överförtjust i den! Så väskan eller presentkort på Lindex :) Update: Testade jackan (love!) och hittade en grymt snygg pennkjol!

den svarta eller rosa tack! :)


Vattenflaska!: Alltså en ordentlig vattenflaska med handtag som är i gummi så att man inte tappar den när man ska dricka snabbt (mellan alla danspass- pauser) Den som sats har är great, dock har jag tappat bort min så en ny behövs!

dessa t ex. från H&M 79,50 :-


Örhängen i modell mellanlång, som jag kan använda till vardags tack! :)

limegrön kuvertväska Åhlens- 199:-
Camilla kuvertväska- 199:- Åhlens


Väskor: Trodde aldrig jag skulle säga att jag önskar mig en kuvertväska (för jag har förespråkat för att dom är otympliga och opraktiska) men eftersom jag lever ett rätt praktiskt liv så kanske jag ska våga mig på en sådan? ;) Dessa två var så himla fina, fina färger dessutom! Jag skulle nog helst vilja ha den som är orange då den har en rem för handleden men jag älskar lime färgen på den andra! Sen finns det en plånbok i samma härliga gröna färg! - update!

Byxor , Ladies Technical Harem Pant , MXDC Sport - NELLY.COM
bild lånad från Nelly / byxa MXDC Sport Ladies Technical harem pants 599:-

vill ha dessa från H&M fast i svart, jättefina dragkedjor i silver med lila fickor och bred resår upp vid midjan.
 249:- H&M mjukisar/ träningsbyxor

Älskar trycket på dessa!
199:- / stl M 
Är dom väldigt strechiga så S så får jag börja använda dom i december hehe

seamless sportbh 149:- stl M


Träningskläder: Jag tog rätt nyligen hem mjukisarna i grått och oh my god vilka sköna byxor! Vill ha likadana i Svart tack, tillräckligt fina att gå på pass i också. Kan man få nog av träningskläder? Jag tränar (i vanliga fall) ca 4-5 ggr i veckan så träningskläderna går åt och blir smutsiga så bh:n och träningsstrumpor går åt! - update

Ja det var det...än så länge fyller på när jag kommer på nytt :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!