Sidor

måndag 8 oktober 2012

Dagens

Jag drog ju till stan för lite frisk luft, orkade inte sunka hemma igen när det är så fint väder! Tog två alvedon och mötte min fina storasyster i stan....och Zacharias så klart! Han har mig runt sitt lillfinger den där fina ponken! Han skrattade och jollrade med sin moster, sen fick jag ha honom i bärselen till han somnade. MYS!!

Iaf jag gick förbi Åhlens när jag skulle möta syster, såg en massa fint som jag ska lägga till i önskelistan hehehe. Sen strosa vi lite i stan i solskenet, jag hade på mig solglasögon för huvudvärken har varit mitt sällskap hela dagen. Gick förbi en tele2 butik då min sprillans nya Iphone 5 måste skickas in för reparation (?!) då det inte går att svara med headset för då är volymen på högsta och så går det inte att sänka utan jag måste då lägga på och ringa upp.....japp besviken...blir av med den i 1 vk dessutom. BLÖ

Well well, ska sluta klaga på I-landsproblem och vara glad över det fina i livet istället :)

Dagens
 Jacka- MQ (NY!), skor- vagabond, kjol - Monki (oldie), tröja- Gina Tricot (ny!), väska - H&M, ring - Lindex


vovven- Tatooine :)


där ser man kjolen titta ut....titut! (tråk)

2 kommentarer:

  1. Va hemma och vila kvinna! Och jag vill inte måla satan på väggen här, men var ganska oklokt att bära runt på bebis i sele när du har feber :/ Hoppas Zacke håller sig frisk!!! * håller alla tummar å tår*

    Krya på dig vännen. Hoppas vi kan ses snart!MISS YOU
    PUSS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag mådde bättre efter att strosat runt i stan, idag är jag feberfri! Tjoohoo! Zacke ammar så han har sin mors antikroppar, plus att Jesse tycker typ att han kommer ändå bli sjuk. Han var på öppna förskolan idag och tuggade på alla leksaker som barn lekte med haha, vilken mardröm sen när han börjar Dagis! Iaf jag hade honom i bärselen så att han tittade utåt och inte upp på mig, men jag hoppas att han inte blev smittad!

      Radera

Tack för kommentaren!