Sidor

tisdag 9 oktober 2012

Skitkvalitet

Hello bloggen! Idag jobbade jag, vaknade feberfri och glad trots mina 3h sömn (min sömncykel rubbas Helt när jag är sjuk). Slutade tidigt och så kom min baby och hämta mig efter jobbet, bjöd mig på middag och jag är helt såld! Kär och galen! haha

Ska snart ut på promenad med vovvar, det jag ville berätta var att jag kom på att jag skulle ta kort innan mjukisarna skulle på så jag tog första bästa....nämligen Photo Booth. Som ni vet så levererar den inte direkt några skarpa och fina bilder men äsch! det duger :)

Dagens 9 oktober 2012
 Kände för lite piffigt rött idag :)

//hälsningar från Lejonet Pepita!

Nä nu ska jag ut med vovvar, kryper i kroppen. Måste vara helt frisk imorgon så att jag kan träna på torsdag! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!