Sidor

måndag 22 oktober 2012

Ledig dag

Alltså, jag tycker det är hur mysigt som helst att vara ledig på helgerna men att vara ledig en vardag är ju så tråkigt!

Är det sjukt att jag vill till jobbet?

Sitter hemma och skissar på en design till en kampsportsklubb, något kreativt måste jag ta mig till annars kommer den här dagen kännas onödig. E tycker jag ska ta det lugnt och vila, det är ju nu jag har helg men det kryper i skinnet. I have to do something! Ikväll blir det iaf BodyPump och DanceAerobics! (enda fördelen med ledigheten i guess hehe) I morse var jag på en långis med hundarna, snacka om att dom var lyckliga över att inte behöva gå i regn eller pölar. Dom skuttade omkring som kossorna gör när dom får släppas ut i hagen, kändes helt overkligt. Bushundar, men jag lät dom. Tyckte så synd om dom förra veckan!

Veckans träningsplaner?

Mån: danceAerobics + bodypump
tis: deadball
Ons: vila/ fria vikter
Tors: Vila/ deadball
Fre- sön: Vila

Jag fyller år på fredag så jag bjuda de närmsta på middag sen ska vi ta en drink ute. På lördag blir det nog en afternoons tea bjudning här för svärföräldrarna, sen middag ute med sambo sen möter vi upp vännerna för en drink (vi ska fira bästa vännens fästmans 30års dag). Blir nog en lugn lördag för på söndag firas jag av min släkt. En festlig helg med andra ord! Tror denna vecka kommer bli toppen!

4 kommentarer:

  1. När kommer folket över på söndag? Jag är ju framme sex på morgonen i Arlanda så om jag pallar kan jag kanske komma förbi?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska åka hem till mamma så du får mer än gärna komma dit! :)

      Radera
  2. Vilken tid ska ni ses da?
    /Leslie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska nog ses runt 14.00, då har du fått sova några timmar ;) Vet inte om det blir en afternoon tea grej eller om vi ska käka en väldigt sen lunch..hm...*note to self, ring din mor*

      Radera

Tack för kommentaren!