Sidor

torsdag 23 augusti 2012

tränings update

Igår körde jag Cykel & Core på Sats och fan vad det kändes! Jag var hungrig konstant! Tycker inte Heat tabletterna hjälper så mycket på den fronten men fan vad jag kan ta i med dom tabletterna. Känns som om jag kan fokusera bättre med dom, ger inte upp lika lätt. Kan bara jag som inbillar mig med äsch det funkar!

4:e dagen på raken, 3 dagen på raken denna vecka and more 2 come. I love it!

Idag ska jag köra Bodycombat, mest för att min kusin har uppmanat mig att gå på det. Hon har alltid en rejälträningsvärk efteråt så jag hoppas på något sånt till fredag :P Men då är det dags för BodyPump:en och då släpper träningsvärken en stund iaf :D

Gårdagens outfit kommer senare :)

2 kommentarer:

  1. Du är medveten om att om du orkar med Bodycombat OCH bodypump så kommer du ha kört stenhårt sex dagar i sträck va? :-O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes i know, hoppas jag pallar! Vore kul att knäcka rekordet :) Hoppas du hinner med bodycombat du med!

      Radera

Tack för kommentaren!