Sidor

måndag 13 augusti 2012

Osis helgen

Jag överansträngde mitt ben i fredags, tog för mycket vikt tror jag på bodypump:en. Kände av benet under fredagen men det blev värre under lördagen. I kombination med för lite kläder och platta ballerina skor så ville mitt ben döda mig. Inte så kul att börja gråta av smärtan, dumma ben! Men en alvedon, vetekudde och sömn gjorde susen! Idag var det bättre men det är först nu som det känns nästan som normalt igen- phuu!

Oufit bild!




Idag har jag bara tagit det lugnt, haft vetekudden som sällskap både till svanken och benet. Nästa vecka är sista semesterveckan, det ska avnjutas. På lördag börjar plikterna igen men jag ser fram emot det! För då kickar jag igång min hårdträning, den 26 oktober ska ni få se på BIG changes ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!