Sidor

söndag 19 augusti 2012

2 veckors schema

Jag har planerat in ganska mycket träning för två veckor framöver, kommer bli hårt nu. Heat tabletterna kommer fram, mer protein och mindre onyttigheter och framförallt resultat och glädje! I och med detta (side note :VARFÖR VILL FOLK HA LÅNGA NAGLAR FÖR?! jag HATAR att ha långa naglar, måste redigera varannan mening eftersom dom gör så att jag trycker på fel knappar!! Varför jag har långa naglar? Har inte orkat klippa dom, ska göra det bums!! back to business) kommer jag att fixa mina tider också! Blir tidiga morgnar och rejäla träningsdagar för att kicka igång allt :) YAY!

Morgondagens träningspass blir detta:



och



ser fram emot det! För HERREGUD vilken träningsvärk jag har!!

Schema: vk 34
Tänk på att ditt träningsschema är lika viktigt att följa som ditt arbetsschema!!

Mån: DanceAerobics - check!

Tis:jogga + bodybalance (?) Zumba får det bli! - check!

Ons: SatsCykel 30min & Core 30min - check!

Tors: Vila /?? Nope, det blir bodycombat!

Fre: Bodypump

Lör:

Sön:VILA

vk.35

Mån: BodyPump + danceaerobics

Tis: Zumba

Ons: Vila- kanske ska träna? det är ju ändå sista veckan på hårdträningsveckan (Boot(y) camp!)

Tors: Deadball /

Fre:BodyPump

Lör:Deadball, blir jobb istället :(

Sön Bakis?

Ska fixa iordning schemat mer imorgon, men hårdträning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!