Sidor

fredag 10 augusti 2012

al natural!


Skönt att jag börjar få bukt på min hud alltså, snart 29 år gammal med en hy som passar in på en tonåring tack vare PCO:n men nu vågar jag faktisk pusta ut lite. Det har börjat bli bättre, äntligen! Fyra år av komplex för min hy är inte roligt, men då är det ytterligare ett hurra för träningen. Tack för att min kropp börjar bete sig normalt igen!

Har fixat håret nu, nu är det över till kläderna. Vad jag ska göra? Ut och bli bjuden på middag av min baby, han har fattat hur man uppvaktar sin tjej nu. Visst 5 år senare men hellre sent än aldrig- right? ;)

1 kommentar:

  1. Vad mysigt! :) Hoppas ni var på nått gott ställe och hade det fantastiskt ;) PS. super fin i håret!!! Erik kan skratta sig lycklig :)

    Miss you! Puss

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!