Sidor

lördag 25 augusti 2012

En suddig divided från förr

tog kort på min outfit i veckan men glömde lägga upp den :) Tyckte det skulle vara lite kul med färglinser på men fan vad jobbigt det blir när man har torra ögon :D

Så here it goes:

Divided klännig med svalor


Över detta hade jag en kavaj och ett på fötterna ett par svarta gubbskor.



På kvällen ser man tydligare hur mina ögon ser ut med linserna på  (trött i ögonen? jaaaa)


I fredags var jag i stan och mötte upp Lillan, mor och kusin (värsta släktträffen!) Vi stosade runt i stan och var ute efter lite nytt till garderoben. Mamma var där för Lillans skull men det var mysigt att få träffa henne igen. Kusinen var ute efter byxor och tröjor och hon hittade superfina saker! Så sätt igång och blogga nu!!! Min lillasyster hittade ett par nya jeans som hon var i stort behov av och jag? Jag hittade en tröja på Gina (ska visa i nästa inlägg), en topp på Vero Moda (som jag ska lämna tillbaka, alldeles för vågad i think), en bas t-shirt från H&M och ett par jeans från Weekday (som sys upp) som är höga i midjan. Sen vart det lite nödvändigheter, som ansiktskräm, hårsnoddar eftersom dom försvinner hela tiden.

Bilder kommer snart upp på det :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!