Sidor

tisdag 21 augusti 2012

Godenmorgon!

Alltså jag är pigg fast jag på utsidan ser riktigt sliten ut :)


Heat tabletter


Idag ska det tränas Zumba! Men först jobba i 3 h, sen hem och äta! Jag har redan börjat känna av effekten av Heat tabletterna, fick gå på toa typ 4ggr inatt! (Nr.1 så klart!) Tog min heat tablett i morse och är redo att ta ut mina vovvar på en ordentlig prommis nu. Jag brukar annars fortfarande kämpa med att komma upp ur sängen, nackdelen med dessa tabletter är att jag känner att jag bör dricka mer vatten. Hinner aldrig med det när jag jobbar, men jag ska ta med mig vattenflaska nu till jobbet så kanske jag kommer på att dricka upp allt innan jag slutar.

Idag ska jag nog testa mig på fitnessnudlarna, finns att köpa här. Recenserar dom i eftermiddag!

Hörs sen igen kära ni, nu ska jag ut med vovvarna <3 br="br">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!