Sidor

torsdag 2 augusti 2012

Batman och Vapiano

Idag tränade jag Cykel och Core i kista, det var sjuuuukt jobbigt! Kände att jag borde ha fått i mig något mer än ynka proteinshaken innan passet kl 12.00 för sen när jag kom hem så hann jag bara få i mig en pyttemacka innan duschen och långpromenaden med hundarna. Vid 16 körde vi in till stan och satt i bilköer i ca 1h, lyyyyyckat! Jag var riktigt j-kla hungrig när vi kom fram till stan.

Dagens!
efter maten, då kunde jag le igen :D (av ngn anledning brösta jag upp min rejält, obekväm?
Klänning- Divided, skor- din sko, väska- gina tricot, solisar- ray ban

Vi gick och åt på Vapiano och det var riktigt gott! Å andra sidan hade dom kunnat ge mig en död råtta på ett korvbröd och jag hade säkert njutit av det också! hahaha!

Jag hade btw korta shorts på mig under, invigde mina nya bekväma skor också!

Filmen då? Så sjukt bra, gick det verkligen 2,45min??? :O Så bra var den gott folk! 5/5 fick den av moi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!