Sidor

torsdag 9 augusti 2012

Tippen och sen då?

Hello alla! Varit på en riktig semester-mode denna vecka, slappat och ätit gott och faktisk tränat! Vi fixade och donade i trädgården, man orkar bara några timmar i taget sen är kroppen helt slut! I tisdags började vi, då klippte vi ner en plätt med ca 1m högt gräs...för hand! Alltså herregud vad jag fick träningsvärk, dessutom hade vi en värdelös kratta som fastnade på gräset hela tiden. Jag kan säga att jag hade VÄRLDENS träningsvärk igår! Dessutom kom åskan och med den huvudvärk med stort H, så igår rensade vi i rabatterna och klippte häckarna och först Idag åker vi till tippen med allt. Tack och lov :)

Tippen kläder- slappt och skönt :)

I måndags tränade jag Danceaerobics
i tisdag tränade jag i trädgården (hehe)
igår tränade jag bodypump
idag blir det Sh'bam, om min kropp inte strejkar för ouch vad det känns i kroppen idag. Men träning botar träningsvärk ;)

I tisdag åt jag en jättegod jordgubbstårta för vi firade Es systersons 4års dag, vad tiden går fort alltså! Får en att tänka på ett och annat....time fli!es 

kalasklädsel på tisdagen- alla kläder är oldies, skorna är mina nya favvisar. Din sko- leo 199:- (rea)


efter detta fixade jag mitt hår, fönade och plattade och det blev riktigt bra. Dagen efter så tränade jag...lyckat!

Well nu har släpet kommit så vi ska lyfta över allt. Vi hörs snart igen!

ps. efter semestern kommer jag att komma igång ordentligt med träning och kost. Nu är jag rätt nöjd med träningen men kosten är sämre men vänta bara till min födelsedag ska ni få se förändringar! Heat tabletter och träning OCH bra mat kommer göra susen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!