Sidor

söndag 22 januari 2012

Ghost Protocol - Biokväll


Har precis betalat biljetter till biokväll nästa söndag, då ska vi se denna film ^
Vad jag har längtat efter en mega actionfilm! *nörd* Blev inte mindre sugen när jag läste Ninas recension och så såg jag trailern och bara längtar efter att få se den!! :) Det blir en sen biokväll för oss men no worries, jag har kollat hemresan åt oss gamlingar så att vi inte kommer hem för sent, man vill ju få lite skönhetssömn ;) Vi tar tåget 23.44 och är framme i S Centrum vid 21min senare :)

Så någon mer som längtar efter denna rulle?

Sneak peak nedan...


2 kommentarer:

  1. Hej! Spännande trailer!! Kommer lätt se den.

    Intresserad av Victoria's Secret underkläder och smink? Jag bor och pluggar i New York, och har startat en shop där jag säljer smycken från Marc by Marc Jacobs och smink och underkläder (snart även bikinis) från Victoria's Secret. Spana in bloggen ifall något skulle vara intressant! Ingen tullavgift och alltid fri frakt!

    Trevlig helg!

    Celina

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!