Sidor

söndag 8 januari 2012

Helgen

Vilken långhelg det varit! Helt perfekt och det känns som om idag varit en myssöndag men det är det imorgon, är helt klart redo för jobb på måndag! :)

Mina småsyskon kom över igår, vi gick på promenad med vovvarna, köpte hem godis och fick äta E's goda hemmagjorda hamburgare med klyftpotatis (från E's morbrors gård). Dom spelade skyrim tills jag storkna och då var det dags att möta upp Lillan på stationen. Det blev en kvällspromenad med vovvarna och småsyskonen, när vi kom hem så kollade vi på film och somnade mkt sent :S Idag åt vi brunch och sen stack vi till favoritskogen där hundarna sprang lösa (och så rullade dom sig i kobajs...mindre charmigt) och E fotade porträttbilder på oss. När vi kom hem så tog alla varsin varm dusch och myste ihop oss i soffan då kom mamma och T över med Thai take away (mumma!). Jag bakade dumlekakor och bjöd på fika, det blev en långfilm (Die hard 4 - i love it!!) som Jag somnade till så småningom....(no comments) men som alla andra (utom Lillan) älskade (inkl mor). Dom åkte hem vid 23 och då var jag klarvaken :)

 Min fina lillebror - Martin

 Lillasyster Linda, så himla fin!

 Och jag försökte charma fotografen ;)

Tyvärr fastna inte Lillan på bild, vet inte om det var hon el fotografen som gjorde så att alla bilder blev suddiga...

Men vilken underbar helg! Önskar bara att storasyrran bodde kvar i Sthlm, det var bara dom som fattades. <3

Imorgon blir det Shape kl 11 (eller ska jag säga senare idag?) sen så drar jag hem till bästis och umgås.

Ps! Imorgon ska jag visa upp mina nya fina träningskläder, nu när man tränar så mkt som man gör så vill man ju se fin ut där också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!