Sidor

tisdag 3 januari 2012

Active Sports - Gina Tricot

bild från Gina tricot.
 Nu har Gina tricot gett sig in på sportmodet! Great, äntligen lite mer och kanske lite billigare träningskläder! Dessa ska komma ut i butik och online på torsdag, jag är riktigt nyfiken på materialet och om det sitter lika bra på en själv som det verkar göra på modellen. Priset? Ja det får vi väl se på torsdag :)

bild
Riktigt snygga detaljer på benen, men jag kan verkligen se mig fastna med tårna mellan varje räffling hehehe men det skrämmer inte bort mig från att köpa dom :D

Vad tycker ni om deras satsning?

2 kommentarer:

  1. Älskade träningsbyxorna på nedersta bilden. Ge mig!

    SvaraRadera
  2. Uhhh I like! Ska bli spännande att spana in! :) när ses vi?! Fredag?! :) puss

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!