Sidor

tisdag 10 januari 2012

DanceAerobics

Oh yes! Så här glad är jag på riktigt efter ett DanceAerobics pass, är lagom fräsch nu. Ska snart in i duschen men först ville jag bara blogga lite och säga hej till er :) Så, hej! :)

Var inne i stan idag och skulle hitta en fin klänning alt kläder att köpa istället för klänningen som jag var tvungen att lämna tillbaka. Fick nämligen inte köpa parfymen av mor min och hon bestämmer eftersom det var hennes present till mig.....(försökte övertyga henne). Det skulle vara kläder, helst en snygg svart klänning som passar många tillfällen, tack mor för det. Det är alldeles för svårt nu ju!! Ska övertyga min baby att åka till barkaby i helgen istället, då borde man hitta en snygg klänning på Whyred, right?

Nä nu måste jag duscha, luktar lagom gott :) Imorgon blir det lunchträning, cyckling (snälla nej vill inte egentligen.....måste komma på en bra ursäkt för mig för att slippa) och core. Ska bli intressant och se hur mycket jag klarar av, har kramp i vaderna efter danceStep:en från igår och magen tar livet av mig när jag hostar (shape:n) men sen är det vila i tre dagar för på lördag ska vi på Eurasierträff i Trosa men på söndag blir det Shape igen! Och då ska min kusin med, ska bli skoj!

3 kommentarer:

  1. Kommer du ihåg vad klänningen från Whyred kostade? Har faktiskt gått och tänkt på den under dagen. borde kanske gå in och prova den?

    SvaraRadera
  2. Min ursäkt till dig att inte behöva cykla är att min kompis som är gymtränare säger att kvinnor ska inte cykla utan powerwalka/jogga istället. För cykling bygger inte upp skelettet...som det blir så viktigt för oss i äldre dar.
    Och går du på löpbandet så rör hela kroppen sig medan det är bara benen som rör på sig när man cyklar. :)

    SvaraRadera
  3. Leslie:Japp, tror den kostade 700 (inkl rabatten) eller så kanske det var halva priset på det? ehm, nää tror inte det!

    Sara: Det var en riktigt bra ursäkt faktisk! Hade jag inte tränat det andra tidgare i veckan hade jag tagit ditt råd och gått på löpbandet innan Core:en. Men framöver ska jag nog ta en 30min på löpbandet istället! :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!