Sidor

tisdag 3 januari 2012

Julklappar del 2

Lackväska- Lindex
Lindex väskan som jag önskade mig fanns under julgranen! Är helt kär i den, har använt den flitigt sen jag öppnade julklappen. Fick den av storasyster- tack så himla mycket! Går att vika i mitten och då blir det en snygg clutch!

Riktig fin insida också, kommer aldrig komma ifrån rosa förälskelsen :)

 Armband - Weekday
Ett så himla coolt armband från Weekday, stort och brett och så himla fin! Min kusin som gav den till mig, hon hittar alltid så coola saker :)

 den var lite svår att fota på kvällen...

Av E's andra lillasyster så fick jag presentkort på Stockholm Stadsteater. Ska dit med Lillan och E hade jag tänkt :)

Det finns lite mer julklappar men nu ska jag äta, känner mig fortfarande mör efter mardrömsresan till Sälen. Är glad över alla fina stunder där men tyvärr så överskuggades mycket utav akutbesöken och allergiska reaktionerna. Känner mig nästan helt återhämtat iaf, hoppas att jag kan sätta igång träningen snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!