Sidor

fredag 6 januari 2012

kan inte sova

Hejje!

Sitter här i sovrummet och har alldeles för mycket energi kvar i kroppen, borde inte ha sovit 1h på soffan idag mao. Att man aldrig lär sig? Imorgon ska jag till stan för att vinka av storasyster som åker hem till Växjö, blir sorgligt...nästa gång man träffar henne kanske inte blir av förrän hon föder i slutet av mars. Ser fram emot att få träffa bebben men inte lika kul att inte få träffa henne igen på så länge. Annars då? Mår så himla mycket bättre nu, är mycket mindre andfådd än vad jag var dom första dagarna efter reaktionerna. Känner mig nästan som mig själv igen! Jag lovade att jag skulle recensera min nya proteindricka och jag måste ge den tummen upp! Den var supergod, en riktigt god belöning efter träningen. Så gå och köp en, NU!

Fick en superfin klänning från Zara av min kära mor (och familj) men den verkar inte finnas i min storlek. Min lillasyster fick testa den (hon är en stl S) i en M och den var riktigt tajt runt höfterna, man undrar hur dom tänker när dom gör vissa storlekar?? Så jag ska försöka hitta den i L och se hur den sitter annars så får jag överväga att köpa annat. Men jag vill att det ska vara något viktigt, eftersom klänningen skulle ha varit väl använd om den funnits i rätt storlek. Så jag funderar på a) J'adore Dior parfymen b) lägga undan och köpa en klänning på Zara som jag kommer in i :)

Jaaa..det var nattens grubblerier. Inget som kommer ge "world peace" men som går runt i skallen på mej hehehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!