Sidor

onsdag 18 januari 2012

Omotiverad

Har haft fullt upp här, träning, jobb och hundarna (jag ska t.ex. ut med dom så fort jag skrivit klart). Har inte hunnit titta på mina favoritserier ens! Fick nyligen veta att jag är ledig på lördag, yay! Då ska jag gå och se min lillasyster som medverkar i en musikal :) *stolt*

Jag ska bli bättre på att blogga nu, speciellt nu när jag har en massa recept på mat a la Lchf som jag kan dela med mig till dom som vill :)

På fredag ska jag träna Bodybalance, sen ska jag träffa min kära mamma för lite daughter - mother day :) På lördag ska jag antingen träna corepuls el danceaerobics vi får se vad jag kommer in i för pass, sen blir det musikal och så kanske vi hittar på något på eftermiddagen.

Men nu så tjatar Tatooine på mig, ut ska vi nu :)

Sov så gött!

Dagens!
blus - monki, leggings- bikbok (tråk! ge mig nya kläääder!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!