Sidor

söndag 15 januari 2012

bild från i onsdags

Hej!

Har varit frånvarande för det har varit mycket nu, i onsdags så hjälpte min baby mig så att jag kunde få ihop träningen och jobbet. I torsdags jobbade jag och sen blev det häng i Sollentuna Centrum tills vakten kickade ut mig och Nasse vid 22, mycket skratt och funderingar mellan oss som vanligt. Älskar henne så mycket! Vi har känt varandra sen andra ring och det är *host* ett antal år sen :). I fredags så jobbade jag sen så somnade jag på soffan (såklart) men sov genom natten så jag vaknade pigg och glad vid 09.00. Insåg att E inte hade sovit så bra så det var bara att gå ut med vovvar och läsa bok (somnade om efter 20min), sen vart det kista galleria för käk och så försökte jag hitta en snygg klänning till mig men det verkar omöjligt! Ikväll kanske det blir bio, är ledig imorgon från butiksjobbet men då ska jag fixa klart en skiss till en hemsida så jobb blir det ändå :)


Nu sitter jag nyduschad och nått mitt mål för denna vecka, dvs tränat: mån- danceStep, tis- DanceAerobics, onsdag- cykel & core och idag: Shape (det var murder, death, kill pass!!). Fyra gånger med andra ord, jag är så nöjd med min insats!

Nästa veckans mål: Mån- DanceStep, Tis: BodyPump (kill me!!!), Ons: cykel (why oh why?!?), fre: BodyBalance, cykel tar jag bara för att det inte fanns något annat. Mitt mål är detta men sen får vi se om jag hinner/orkar :)


Nä nus ka jag klä på mig och gå ut med mina vovvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!