Sidor

måndag 6 februari 2012

I'm Back!!

 Utsmetad smink efter träningen....frääääsch :)

Alltså träning, i love it!!

Jaja, nu ska ni allt få se på en bloggande Pepita! Synd att jag inte har en ordentlig kamera att ta med mig överallt, ska tvinga kusinen att ta med sig sin så att det blir några bilder när vi hittar på nåt skoj...

Varför jag har varit frånvarande? Har haft en tuff period nu, vet inte riktigt om den är över men jag blickar framåt och hoppas på att saker ordnar upp sig. Just nu är mina tankar hos min storasyster som har några veckor kvar innan bebben kommer, hon har problem med levern och nu är det riktigt jobbigt men vi får veta mer imorgon. Kanske blir moster tidigare än väntat mao, åh jag längtar! <3

Hur är det med er då? Do tell!! 

Det kommer mera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!