Sidor

söndag 12 februari 2012

En dagens

Topp- Nelly, byxa- syrrans (divided chinos), nagellack- maybelline

fast inte dagens utan för kanske tre dagar sedan :)

Hej hopp! Idag är jag krasslig, hade ont i hela kroppen inatt och frös som en pingvin i sydpoolen...brr! Men då vi inte har några som kan jobba extra (jag är typ extra) så var det bara att ta sin sjuka kropp till jobbet, det var mindre kul kan jag meddela. Inte skoj för min kollega som får vänta på en förkylning framöver ;) Men imorgon ska jag vara frisk dammit! Jag vill träna, har ett mål som jag vill nå!

Nu ska jag krypa ner i soffan och tycka mycket synd om mig, för jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Det är absolut inte passande...men kroppen gör det den vill :/

Kan inte ni muntra upp mig med lite info om er helg? Vad som helst som får mig att tänka på annat.

3 kommentarer:

  1. Vilken storlek är det på toppen? Funderar på att beställa den...

    SvaraRadera
  2. det är nog M, nöjd som bara den med den ;)

    SvaraRadera
  3. Hello hey (whats your name? I need to know....lalalala) hehe :) Inte bli sjuker fina Gabster!!! Massa krya på dig kramar från oss. Vi var och klippte twinsen i Stinsen (höhö) idag, Lucas skrev oavkortat och gav frisörskan the evileye trots att han fick sitta i en cool röd rallybil. Oliver rattade som en biltjuv i sin bil, ryckte av backspegeln och kunde inte ha brytt sig mindre att frisörskan klippte av hans hår! :) Lucas fick kort kort, men fiiiint! Oliver lite längre och också fint :) mina prinsar! <3

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!