Sidor

söndag 19 februari 2012

Nu blickar vi framåt

Ja, hur var er vecka? Själv har jag haft en rätt händelsefull vecka, alla <3 dag i tisdags bjöd på en mysig middag hemma och Bridget Jones (kommer nog aldrig tröttna på den filmen) medan min sambo kliade mig på huvudet (jag måste ha varit en katt i mitt förra liv eller något! För jag älskar att bli kliad på huvudet, kurrrr). I onsdags så jobbade jag med Bc:n eftersom folk Vab:bade och var sjuka, vi var två hela eftermiddagen. Ganska mycket att göra men det var skoj för tiden går fortare och jag känner mig mer effektiv då. I torsdags var jag ledig, men det var även E's 34års dag så det var att handla mat och fixa i ordning en ordentligt uppvaktning. Fick ett mycket intressant och roligt mail i torsdags också, berättar mer om det sen. I fredags (oj vilket roligt inlägg...Not) så jobbade jag hela dagen, sen firade jag in helgen med ett glas rött. I lördags så träffade jag min höggravida storasyster som var på besök i Sthlm, sen chillade jag på kvällen. I dag har jag inte gjort så mycket förutom att fundera en massa och överanalyser som jag är så duktig på!

Hade gjort mig extra fin inför alla hjärtans dag efter ett roligt DanceAerobics pass :)


Men hur gick träningen då? Jo jag lyckades hålla mitt mål för veckan, minst fyra gånger ska jag träna.

Mån-Vila kände mig rätt krasslig i söndags men på måndag tog jag igen alla mina krafter.
Tis: DanceAerobics
Ons- Vila
Tors- Box kl 12 och sen kl 18 Sh'Bam (var ju ledig)
Fre: Ledig
Lör: DanceAerobics och sen styrkepass med A.F i 1,5h. Fan vad schysst med hjälp att lyfta tyngder!

Så totalt tränade jag 5ggr fast 2ggr så tränade jag dubbelpass på samma dag.

Nästa vecka?
Mån: DanceStep
Tis: DanceAerobics
Ons: Vila
Tors:Vila
Fre: Styrka
Lör: CrossTraining
Sön: Sh'Bam el Box &Kick

Let's do this!

2 kommentarer:

  1. Go you!! :) grymt impad av din motivation! Och jag håller tummarna inför onsdag ;) puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gumman, jag håller också tummarna. Vill att det ska bli rätt, är själv rätt osäker men jag vet inte om det är företaget eller att jag är rädd att misslyckas...hm Well time will tell. Det är faktisk din förtjänst, bra att ha en kompis som tränar lika hårt som en själv!

      Radera

Tack för kommentaren!