Sidor

lördag 25 februari 2012

Omväxling

Har ju nyligen klippt lugg, men så hittade jag ett hårband i en låda och tänkte va fan! Omväxling! Så idag går jag utan lugg, min sambo tycker det ser "konstigt ut" (han är inte bra med ord ibland) men mest för att han är van att se mig med någon typ av lugg. Men idag blir det skönt att slippa, vi ska nämligen ut i skogen nu. Släppa hundarna lösa nu :)

Hade feber imorse, hoppas på att vara frisk imorgon. Idag blir det svulla helg...alltså jag vet inte vad det är för fel på mig men jag är konstant sugen på onyttigheter??


Hur är det med er? Planer för helgen?

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag hittade bara en så jag antog att det var den? Om du hade lagt undan den någonstans så kan jag bara tvätta din så byter vi :) Använde den bara i fredags

      Radera
  2. Nej den är din. Min hittade jag här hos mamma :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!