Sidor

onsdag 8 februari 2012

Te paus


Alltså jag kan inte förklara med ord hur trött jag är! Vi var två som jobbade hela dagen, fick kanske sitta totalt med lunchen inräknad 45min. Mina ben! Är helt slut efter att jag tränade pump igår, plus att det är iskallt i butiken (seriöst tom kunderna klagar på kylan...då är det något som är fel!) Men imorgon får jag förhoppningsvis sovmorgon och träna box på dagen, vore helt underbart! Eftersom planerna ser ut att vara en kort dag på jobbet imorgon ståendes så ville jag ha klackar. Så jag tog med mig mina stövlar upp och skulle hitta en outfit för imorgon, men jag är för trött! Har dammsugit, rensat gästrummet från skräp och ska nu försöka fixa middagen. Har inte orkat innan, är såååå trött! Men nu när jag klunkat i mig téet så ska jag kämpa vidare, men innan det. Vill ni har recept på supergott proteinbröd? Smakar mer som sockerkaka men utan socker och bara bra kolhydrater! Bea kallar det för proteinbullar :)

Min favoritlåt just nu: Titanium - David Guetta feat Sia

2 kommentarer:

  1. Mysigt med testund! :) Ja precis du glömde skriva receptet, och det fanns ju inte på Beas sida heller vad jag kunde se :P Provat mina proteinpannkakor?! De kan du ju ha i vaniljprotein istället för bakprotein :) Puss

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!