Sidor

onsdag 22 februari 2012

Varit hos Frisören

Klippte luggen och så klippte vi runt ansiktet så att håret ramade in ansiktet mer :) 

bye bye utväxt!

Idag var jag på ett möte som var ganska utmanande, men kul! Man utvecklas ju för varje ny upplevelse och jag hoppas att det ger resultat. Vi får hålla tummarna nu (jo jag vet kryptiskt men jag berättar mer sen). Kom till jobbet och fick en grym dag med mina fina kollegor, sen frågade jag min chef snällt om det var ok om jag kom in senare. Hon tittade på schemat och så vände hon sig om med ett stort leende mot mig och sa :Ja! :) Wiiiihooo, jag får träna Box imorgon kl12!!!

Så träningsveckan har förändrats nu:
Mån- DanceStep - check!
Tis: DanceAerobics- check!
Ons- Vila (mitt knä behövde det, nu som gott som ny ;) )- Check! ;)
Tors: Box
Fre: Styrka
Lör: Crosstraining/vila
Söndag: Sh'Bam /Vila

Sen så ska det kanske bli schemaförändring så att jag är ledig på fre-sön, långhelg! hehehe

2 kommentarer:

Tack för kommentaren!